Kas teadsid? Need viis ametit on kaubanduse ühed huvitavamad

Kui mitut unikaalset ametikohta kaubanduses oskaksid nimetada SINA?
Enamik teavad klienditeenindajat või saalitöötajat, aga reaalselt on kaubanduses palju erinevaid ja põnevaid ametikohti, mis mängivad kõik hindamatut rolli, et asjad sujuks laitmatult ja klient leiaks kõik, mida hing ihkab.

Toome välja mõned ägedad ametid, mis kaubandusele elu sisse puhuvad

Pitsameister

Oled kunagi astunud kaubanduskeskusesse ja tundnud koheselt värskete pagaritoodete vastupandamatut lõhna? Need hõrgutised pole toodud kusagilt mujalt hommikul kohale, vaid kõik need kuumad pitsad ja krõbedad pirukad küpsetatakse osavate kätega meistri poolt just sealsamas!

Väljapanekute spetsialist/ruumikujundaja/planograaf

Ruumikujundaja loob poes täpselt selle atmosfääri, mis nii klientidele kui töötajatele koha eriliseks teeb. Lähed kauplusesse ja igal nurgal tervitavad sind rõõmsad kollased tibud? Väljapanekute spetsialist on see, kes hooajalist trendi on tabanud. Nüüd on hoopis poes igal pool lumehelbed ja päkapikud? See kõik on ruumikujundaja meistriteos!

Müügikorraldaja

Müügikorraldaja on tõeline multitalent. Tema pädevusringi mahub klientide küsimustele vastamine, eelarvete täitmine (ja vahel isegi ületamine!), igapäevased eksprompt-väljakutsed, ja vajadusel isegi personali juhendamine, kauba komplekteerimine ja väljapanek. Sel ametil säravad kõik superorganiseerijad, kes saavad endale tugeva kogemuse suunamises, korraldamises ja vastutamises, mille abil on võimalik tõusta juba juhipositsioonile.

Ostujuht

Tead seda poodi, kus müüakse sinu seda ühte lemmiktoodet, mida kusagil mujal leida pole? Võid selle eest ostujuhti tänada, sest just tema tagab kaupade ja teenuste olemasolu klientidele. Kuna ostujuhtimine on olemuselt universaalne amet, saab neid oskusi rakendada tulevikus ükskõik kus. Unistad mõne aasta pärast Austraalias seiklemisest? Ostujuhina on sul seal amet kohe võtta!

Brändijuht

Brändijuhi talendiks on suunata kas ühte või isegi mitmesse tooteportfelli kuuluva brändi käekäiku. Asendamatuks oskuseks on sihikindlus, hea esinemisoskus ning võime analüüsida numbreid ja andmeid, et aidata kaasa brändide kasvule ning ägedate ideede arengule. Müümisest koolitamiseni, turundusest Excelini – brändijuht sobib vaieldamatult multitalendi definitsiooniks.